Personlig træning i København, Østerbro/Hellerup

Mænd2018-11-14T13:40:28+00:00

Fedttab til mænd og Muskelopbygning for mænd

Ønsker du en flottere og mere muskuløs krop?

Muskelopbygning er rettet mod dig, der ikke er væsentlig overvægtigt – men måske mere for dig der er tynd eller lettere overvægtig. Er tilfældet at du er overvægtig, anbefaler vi at du starter et vægttab først.

Hos Randløv & Boesen skræddersyer vi et træningsforløb – specialdesignet til at bygge så meget muskelmasse på din krop som overhovedet muligt, på så kort tid som muligt. Samtidig bruger vi sammen energi på at få din fedtprocent til at falde.

KONTAKT OS

Du skal have dine mål klar, og din beslutning skal være taget. Det er en hård proces, som kræver et stærkt sind. For at opnå optimale resultater skal du levere en kæmpe indsats. Vi vil presse dig og hjælpe dig gennem processen – med vores ekspertise og motiverende coachingegenskaber.

Et resultatorienteret forløb kræver vilje og lyst til at forandre din livsstil. Vi stiller krav til dig, men de krav er tilpasset dine målsætninger, tiden der er afsat til projektet, og hvor motiveret du er. Vi leverer, men det skal du også.

Kæmp for drømmeresultatet!
Hvad kan du forvente?

Du skal dedikere 12-16 uger af dit liv til at give dig selv 100% i dette forløb. Med det mener vi, at du skal være 100% fokuseret i hele processen. I forløbet kommer du til at skulle gå meget op i din træning og din kost – en fuldstændig livsstilsændring:

  • Din egen personlige træner
  • Konstant coaching igennem hele forløbet
  • Løbende evaluering igennem hele forløbet, så vi sikre os at du er på planen.
  • Kost vejledning og kostplaner, der er passer til dig og dine målsætninger• Du skal indstille dig på at træningen bliver hård – hver gang!
  • Vi skal træne 3-5 gange pr. uge. Muskelopbygning kræver mere stimuli end vores andre forløb.
  • Vi kommer til at lave vægttræning, styrketræning samt intervaltræning.
  • Du skal indstille dig på evt. at komme til at lave yderligere ved siden af (typisk gåture eller ekstra intervaltræning).
  • Den største begrænsning for muskelopbygning er ofte, at du ikke spiser nok. Så forvent at du skal øge dit madindtag.

Praktiske forhold:
Det kræver ikke særlige forudsætninger at starte. Træningen foregår 3-5 gange pr. uge og hver træningssession varer ca. 60 min.

Smid fedtet på den fede måde

Vi er godt klar over, at det kræver hår på brystet at ændre sine vaner og livsstil fra den ene dag til den anden. Vi hjælper dig med at holde fokus på vægttabet – Med hjælp fra vores personlige trænere, får du en 100 % skræddersyet træningsoplevelse. Personlig træning som det burde være.

Med vores erfaring fra over  30.000 personlige træningstimer er vi godt rustet på til at føre dig godt igennem forløbet. Vi udvikler et træningsforløb, der er 100% tilpasset dig og dine behov.

KONTAKT OS

Med et forløb hos Randløv & Boesen får du retten til din krop tilbage og opnår igen styringen over din krop.

Start dit vægttab i dag!
Hvad kan du forvente?
  • Støtte og empati, samt et los bagi
  • Din egen personlige træner
  • Konstant coaching igennem hele forløbet
  • Løbende fedt målinger
  • Kost vejledning og kostplaner, der er udviklet til dig og dine målsætninger
  • Træningsprogrammer og øvelser specielt sammensat udfra dine bevægelsesmæssige udfordringer, og kropslige målsætninger
  • Masser af fed, sjov, og hård træning
  • Et super engageret trænings miljø, med kvalitets udstyr og adgang kun for vores klienter

Det kræver ikke særlige forudsætninger at starte. Hver træningssession varer ca. 55 min, og træningen foregår hos Randløv & Boesen. Vi har badefaciliteter, håndklæder og vand til dig.

 

Se også vores mest populære forløb vægttab for kvinder og muskelopbygning for mænd.